Konkurs IAB MIXX Awards od lat promuje najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe. Agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłaszać inicjatywy, które zostaną ocenione w tegorocznej edycji obejmującej aż 16 kategorii. Sprawdź szczegóły konkursu.
Co w konkursie IAB MIXX Awards 2024 liczy się najbardziej? Strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI. Listopadowa uroczystość rozdania nagród będzie wyjątkowa – połączona z galą 25-lecia IAB Polska.
– Od lat jesteśmy świadkami rozwoju polskiego digitalu, który dziś jest w zupełnie innym miejscu niż 25 lat temu. Obecnie nie tylko dotrzymujemy kroku światowym standardom, lecz także mamy udział w ich kreowaniu. A konkurs IAB MIXX Awards jest najlepszą okazją na dostrzeżenie tego. Od ubiegłego roku towarzyszą nam dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing – mówi Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
16 kategorii konkursowych
Współczesne środowisko cyfrowe otwiera przed markami ogromny wachlarz nowych możliwości, zarówno w zakresie prezentacji treści, jak i form ich przekazu.
Wśród kategorii konkursowych znalazły się zatem obszary związane ze sztuczną inteligencją, wykorzystaniem social mediów czy data driven marketing oraz te wymagające wyjątkowej kreatywności limited budget. Jury oceni kampanie oparte na współpracy z influencerami i performance marketingu, a także te bazujące na doświadczeniu konsumenta. Z kolei innowacyjne rozwiązania stają w szranki z takimi obszarami jak commerce, digital PR czy content marketing.
Pełna lista kategorii konkursowych znajduje się na stronie IAB MIXX Awards. Tak bogaty zakres to ukłon w stronę marek kreujących dobre wzorce w dynamicznie zmieniającym się świecie digital, który oferuje nowe możliwości i jednocześnie rzuca firmom ogromne wyzwanie.
W trakcie oceny kampanii jury będzie brało pod uwagę cztery kluczowe kryteria: strategię, kreację reklamową, wykonanie i wykorzystanie oraz rezultaty i ROI.
Kategorie specjalne
Co istotne, do konkursu można zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych, a jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach. Wyjątek stanowi kategoria specjalna – MIXX for Good Purpose, promująca kampanie realizujące cele o znaczeniu społecznym, których twórcy działają w imię wyższego dobra.
Obok kategorii promującej działania altruistyczne organizator wręcza także nagrody w konkursie za dokonania. Tytułem Człowieka Roku zostanie uhonorowana osoba, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy.
Podczas konkursu zostanie także wręczona Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie jury i kapituły konkursu mogą bezpłatnie zgłaszać osoby do nagród w powyższych kategoriach.
Jury przyznaje także nagrody podmiotom: Agencji Roku, Domu Mediowemu Roku oraz Reklamodawcy Roku.
Oferta Early Bird – nie czekaj ze zgłoszeniem
Nabór zgłoszeń do konkursu trwa do 22 sierpnia. Z kolei do końca lipca obowiązuje oferta Early Bird w atrakcyjnej opcji cenowej.
– Wierzymy, że tak jak mądrze użyta technologia może wspierać człowieka w realizowaniu celów biznesowych i pozabiznesowych, tak i marki mogą zmieniać świat na lepsze dzięki bazowaniu na odpowiedzialnej postawie i wartościach. To interesujący czas dla digitalu – mówi Robert Wielgo, CMO IAB Polska.
Zwycięzców poznamy 26 listopada br. Szczegóły dotyczące konkursu, formularz zgłoszeniowy i case studies z poprzednich lat znajdziesz na stronie organizatora.
Patronem medialnym konkursu jest „Marketer+”.