40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

2 kliknięcia, żeby pozyskać klienta – kampanie lead ads na Facebooku krok po kroku

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.

2 kliknięcia, żeby pozyskać klienta – kampanie lead ads na Facebooku krok po kroku

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.
Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę