Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

2 kliknięcia, żeby pozyskać klienta – kampanie lead ads na Facebooku krok po kroku

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.

2 kliknięcia, żeby pozyskać klienta – kampanie lead ads na Facebooku krok po kroku

Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.
Kampanie typu lead ads na Facebooku to niezwykle efektywny sposób zdobywania klientów, który w wielu wypadkach sprawdza się znacznie lepiej niż np. kierowanie odbiorców do formularza na landing page’u. Jego moc tkwi w prostocie – wystarczą nawet dwa kliknięcia, żeby użytkownik zostawił dane kontaktowe. Nic więc dziwnego, że marketerzy eksperymentują z tym formatem. Problem w tym, że często bez efektów.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę