Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych

Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.

4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych

Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.
Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.

Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę