Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych

Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.

4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych

Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.
Współczesny świat dostarcza nam zbyt wiele bodźców – potwierdza to aż 59% Polaków¹. Nic więc dziwnego, że nauczyliśmy się ignorować reklamy i nie zauważamy 89% z nich². Gdy już znamy te dane, powinniśmy się zastanowić, co jako marketerzy możemy zrobić, aby nasze działania reklamowe były efektywniejsze. Pomocne może być na pewno to, co przykuwa wzrok – czyli dobrze przygotowana kreacja.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę