40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Jak sprzedawać w zdigitalizowanym świecie przez budowanie relacji

W dobie mediów społecznościowych zarówno marketing, jak i sprzedaż opierają się w głównej mierze na budowaniu relacji. Koniec z generowaniem jak największej liczby leadów. Czas na zmianę myślenia i skupienie się w działaniach marketingowych przede wszystkim na jakości. Pora się zaprzyjaźnić ze swoimi klientami.

Jak sprzedawać w zdigitalizowanym świecie przez budowanie relacji

W dobie mediów społecznościowych zarówno marketing, jak i sprzedaż opierają się w głównej mierze na budowaniu relacji. Koniec z generowaniem jak największej liczby leadów. Czas na zmianę myślenia i skupienie się w działaniach marketingowych przede wszystkim na jakości. Pora się zaprzyjaźnić ze swoimi klientami.
W dobie mediów społecznościowych zarówno marketing, jak i sprzedaż opierają się w głównej mierze na budowaniu relacji. Koniec z generowaniem jak największej liczby leadów. Czas na zmianę myślenia i skupienie się w działaniach marketingowych przede wszystkim na jakości. Pora się zaprzyjaźnić ze swoimi klientami.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę