Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?
W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę