Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?
W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę