Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem

W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?
W jednych budzi zachwyt, drugich skłania do refleksji, zawsze jednak jest powodem do dyskusji o marce. Zmodyfikowany logotyp – to pierwszy punkt styku użytkownika ze zmianami zachodzącymi w firmie. I to właśnie na jego podstawie konsument niejednokrotnie umacnia (lub nie) swoje przywiązanie do marki. Czy słusznie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

SAREhub, platforma do marketing automation

SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę