Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Kim są influencerzy i skąd ich silny wpływ na decyzje konsumentów

Aż 70% nastolatków bardziej ufa twórcom internetowym niż celebrytom¹. Wielu influencerów uznawanych jest dziś za liderów opinii nie tylko przez pokolenie Z, które nie zna świata bez dostępu do sieci, lecz także przez nieco starsze osoby. Rekomendacje twórców internetowych mogą być więc skuteczniejsze od reklamy w telewizji czy radiu. Skąd tak silna pozycja tej grupy?

Kim są influencerzy i skąd ich silny wpływ na decyzje konsumentów

Aż 70% nastolatków bardziej ufa twórcom internetowym niż celebrytom¹. Wielu influencerów uznawanych jest dziś za liderów opinii nie tylko przez pokolenie Z, które nie zna świata bez dostępu do sieci, lecz także przez nieco starsze osoby. Rekomendacje twórców internetowych mogą być więc skuteczniejsze od reklamy w telewizji czy radiu. Skąd tak silna pozycja tej grupy?
Aż 70% nastolatków bardziej ufa twórcom internetowym niż celebrytom¹. Wielu influencerów uznawanych jest dziś za liderów opinii nie tylko przez pokolenie Z, które nie zna świata bez dostępu do sieci, lecz także przez nieco starsze osoby. Rekomendacje twórców internetowych mogą być więc skuteczniejsze od reklamy w telewizji czy radiu. Skąd tak silna pozycja tej grupy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę