Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku

Panel reklamowy Facebooka cały czas ewoluuje. Mnogość udostępnionych opcji może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza początkujących social media managerów. Można powiedzieć, że Facebook każe sobie płacić za nasze lenistwo. Nic więc dziwnego, że pierwsze kampanie często są nieudane, pieniądze przepalane, a komunikat niekoniecznie trafia do grupy docelowej. Jakich błędów w ustawieniach kampanii reklamowej warto unikać?

Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku

Panel reklamowy Facebooka cały czas ewoluuje. Mnogość udostępnionych opcji może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza początkujących social media managerów. Można powiedzieć, że Facebook każe sobie płacić za nasze lenistwo. Nic więc dziwnego, że pierwsze kampanie często są nieudane, pieniądze przepalane, a komunikat niekoniecznie trafia do grupy docelowej. Jakich błędów w ustawieniach kampanii reklamowej warto unikać?
Panel reklamowy Facebooka cały czas ewoluuje. Mnogość udostępnionych opcji może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza początkujących social media managerów. Można powiedzieć, że Facebook każe sobie płacić za nasze lenistwo. Nic więc dziwnego, że pierwsze kampanie często są nieudane, pieniądze przepalane, a komunikat niekoniecznie trafia do grupy docelowej. Jakich błędów w ustawieniach kampanii reklamowej warto unikać?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę