Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Nie samą komunikacją
marka osobista stoi

O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.

Nie samą komunikacją
marka osobista stoi

O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.
O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę