Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Nie samą komunikacją
marka osobista stoi

O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.

Nie samą komunikacją
marka osobista stoi

O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.
O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę