Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Podkręć sprzedaż w B2B dzięki content marketingowi. Wykorzystaj podcasty

Content marketing przynosi markom wiele korzyści. Według raportu IAB Polska dzięki niemu zdecydowanej większości firm udaje się budować pozycję eksperta (64%) i wizerunek marki (60%) oraz wzmacniać jej świadomość (50%)1. Mimo wielu pozytywnych aspektów wykorzystania content marketingu w firmach najważniejszy pozostaje wzrost sprzedaży. A jak wskazuje wspomniany raport, zwiększyć sprzedaż dzięki działaniom tego typu udaje się tylko 24% polskich firm. Jak więc poprawić te wyniki i wykorzystać firmowy podcast jako część strategii content marketingowej, prowadzącej do wzrostu sprzedaży?

Podkręć sprzedaż w B2B dzięki content marketingowi. Wykorzystaj podcasty

Content marketing przynosi markom wiele korzyści. Według raportu IAB Polska dzięki niemu zdecydowanej większości firm udaje się budować pozycję eksperta (64%) i wizerunek marki (60%) oraz wzmacniać jej świadomość (50%)1. Mimo wielu pozytywnych aspektów wykorzystania content marketingu w firmach najważniejszy pozostaje wzrost sprzedaży. A jak wskazuje wspomniany raport, zwiększyć sprzedaż dzięki działaniom tego typu udaje się tylko 24% polskich firm. Jak więc poprawić te wyniki i wykorzystać firmowy podcast jako część strategii content marketingowej, prowadzącej do wzrostu sprzedaży?
Content marketing przynosi markom wiele korzyści. Według raportu IAB Polska dzięki niemu zdecydowanej większości firm udaje się budować pozycję eksperta (64%) i wizerunek marki (60%) oraz wzmacniać jej świadomość (50%)1. Mimo wielu pozytywnych aspektów wykorzystania content marketingu w firmach najważniejszy pozostaje wzrost sprzedaży. A jak wskazuje wspomniany raport, zwiększyć sprzedaż dzięki działaniom tego typu udaje się tylko 24% polskich firm. Jak więc poprawić te wyniki i wykorzystać firmowy podcast jako część strategii content marketingowej, prowadzącej do wzrostu sprzedaży?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę