Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Rozpoznaj błędy które powinieneś naprawić. Jak przeprowadzić audyt działania sklepu internetowego?

Prowadzenie sklepu internetowego stanowi nie lada wyzwanie. Z jednej strony przedsiębiorcy są kuszeni łatwym dostępem do gotowych rozwiązań pozwalających rozpocząć sprzedaż za pomocą kilku kliknięć. Z drugiej rzeczywistość brutalnie weryfikuje takie podejście i bez odpowiedniego planowania, analizy, wyciągania trafnych wniosków, optymalizacji platformy i obserwacji otoczenia trudno liczyć na sukces.

Rozpoznaj błędy które powinieneś naprawić. Jak przeprowadzić audyt działania sklepu internetowego?

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć przed przystąpieniem do analizy stanu faktycznego e-sklepu,
  • jakie obszary sklepu internetowego warto analizować,
  • jakie narzędzia i metody badawcze pomogą poznać realne zachowania i potrzeby użytkowników,
  • jak działają analiza heurystyczna i badanie metodą wędrówki poznawczej,
  • jakie błędy najczęściej popełniają właściciele e-commerce.
Prowadzenie sklepu internetowego stanowi nie lada wyzwanie. Z jednej strony przedsiębiorcy są kuszeni łatwym dostępem do gotowych rozwiązań pozwalających rozpocząć sprzedaż za pomocą kilku kliknięć. Z drugiej rzeczywistość brutalnie weryfikuje takie podejście i bez odpowiedniego planowania, analizy, wyciągania trafnych wniosków, optymalizacji platformy i obserwacji otoczenia trudno liczyć na sukces.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.