Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.
Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.

Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę