Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.
Konwersja jest procesem złożonym, a jego wielopłaszczyznowość powoduje, że marketer musi w swoich działaniach mieć przed oczami główny cel biznesowy. Dogłębna analiza konwersji na stronie internetowej pozwala na sprawną optymalizację części biznesu prowadzonej online.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę