Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak prostymi metodami zwiększyć skuteczność i użyteczność monitoringu internetu,
- dlaczego zasady uprzejmości i grzeczności nie straciły na aktualności w nowych mediach,
- jakie potrzeby i problemy uczestnicy dyskusji o produktach i usługach najczęściej podnoszą w social mediach,
- pod jakim kątem warto badać internetowe wzmianki na temat swojej marki i branży.