Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.
Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę