Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 1. Projektowanie formularza rejestracyjnego

Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.
Onboarding to proces ułatwiający użytkownikowi poznanie aplikacji podczas jego pierwszej interakcji z produktem. To właśnie on w dużej mierze wpływa na współczynnik konwersji użytkownika, który często na wstępie stara się jedynie „przetestować” aplikację podczas bezpłatnego darmowego okresu testowego. Dobrze zaimplementowany onboarding to jeden z głównych kluczy do pozyskania kolejnego lojalnego użytkownika Twojej aplikacji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę