Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Reklama już nie działa. Lepiej, gdy klient przyjdzie do Ciebie sam

Wierzę w inbound. Odbiorcę, który przychodzi do mnie sam, bo wie, że znajdzie to, czego szuka. Wierzę w jego przywiązanie i zaangażowanie. Tak na 70 proc. Mniej więcej tyle leadów inboundowych wpada nam w Prowly co miesiąc do wspólnego koszyka, który obrabia potem sprzedaż.

Reklama już nie działa. Lepiej, gdy klient przyjdzie do Ciebie sam

Wierzę w inbound. Odbiorcę, który przychodzi do mnie sam, bo wie, że znajdzie to, czego szuka. Wierzę w jego przywiązanie i zaangażowanie. Tak na 70 proc. Mniej więcej tyle leadów inboundowych wpada nam w Prowly co miesiąc do wspólnego koszyka, który obrabia potem sprzedaż.
Wierzę w inbound. Odbiorcę, który przychodzi do mnie sam, bo wie, że znajdzie to, czego szuka. Wierzę w jego przywiązanie i zaangażowanie. Tak na 70 proc. Mniej więcej tyle leadów inboundowych wpada nam w Prowly co miesiąc do wspólnego koszyka, który obrabia potem sprzedaż.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę