Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem

O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem

O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę