Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem

O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Robert Kozielski: Nie ścigać się z własnym ogonem

O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
O tym, co obecnie stanowi największą bolączkę marketingu, jaka jest recepta na przebicie się przez szum informacyjny i zdobycie uwagi klientów oraz jak sobie radzić z presją innowacyjności opowiada dr hab. Robert Kozielski, profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę