Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Sprzedawanie przez Facebooka i Instagrama wciąż się spina. Jak to robić efektywnie w działaniach organicznych i płatnych?

Czy Facebook i Instagram sprzedają? Chociaż większość marketerów ma już świadomość potencjału platform Marka Zuckerberga, to jednak pytanie o ich możliwości sprzedażowe wraca w wynikach wyszukiwania Google’a jak bumerang. Jeśli zatem wciąż masz wątpliwości, czy warto inwestować czas i pieniądze w te kanały, to być może ten artykuł przekona Cię, że da się tam efektywnie rozwijać swój biznes.

Sprzedawanie przez Facebooka i Instagrama wciąż się spina. Jak to robić efektywnie w działaniach organicznych i płatnych?

Czy Facebook i Instagram sprzedają? Chociaż większość marketerów ma już świadomość potencjału platform Marka Zuckerberga, to jednak pytanie o ich możliwości sprzedażowe wraca w wynikach wyszukiwania Google’a jak bumerang. Jeśli zatem wciąż masz wątpliwości, czy warto inwestować czas i pieniądze w te kanały, to być może ten artykuł przekona Cię, że da się tam efektywnie rozwijać swój biznes.
Czy Facebook i Instagram sprzedają? Chociaż większość marketerów ma już świadomość potencjału platform Marka Zuckerberga, to jednak pytanie o ich możliwości sprzedażowe wraca w wynikach wyszukiwania Google’a jak bumerang. Jeśli zatem wciąż masz wątpliwości, czy warto inwestować czas i pieniądze w te kanały, to być może ten artykuł przekona Cię, że da się tam efektywnie rozwijać swój biznes.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę