Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1

Starzenie się społeczeństwa sprawia, że z roku na rok liczba seniorów na całym świecie rośnie. Zwiększanie się grupy konsumentów 55+ ma ogromny wpływ na działania podejmowane przez marketerów, dla których stanowią oni coraz większe grono odbiorców. W efekcie tych zmian firmy zmuszone są dostosowywać lub tworzyć dedykowane produkty i usługi, a osoby odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii marketingowych tworzyć strategie uwzględniające specyficzne potrzeby tej niejednorodnej, grupy konsumentów.

Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1

Starzenie się społeczeństwa sprawia, że z roku na rok liczba seniorów na całym świecie rośnie. Zwiększanie się grupy konsumentów 55+ ma ogromny wpływ na działania podejmowane przez marketerów, dla których stanowią oni coraz większe grono odbiorców. W efekcie tych zmian firmy zmuszone są dostosowywać lub tworzyć dedykowane produkty i usługi, a osoby odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii marketingowych tworzyć strategie uwzględniające specyficzne potrzeby tej niejednorodnej, grupy konsumentów.
Starzenie się społeczeństwa sprawia, że z roku na rok liczba seniorów na całym świecie rośnie. Zwiększanie się grupy konsumentów 55+ ma ogromny wpływ na działania podejmowane przez marketerów, dla których stanowią oni coraz większe grono odbiorców. W efekcie tych zmian firmy zmuszone są dostosowywać lub tworzyć dedykowane produkty i usługi, a osoby odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii marketingowych tworzyć strategie uwzględniające specyficzne potrzeby tej niejednorodnej, grupy konsumentów.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę