Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? Książka „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po kolejną książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.
Kup książkę!
„To jest social selling” to pierwszy kompletny przewodnik po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań socialsellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
- Czym jest (a czym nie jest) social selling?
- Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?
- Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?
- Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?
- Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
- Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi socialsellingowych?
- Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?
- Jak mierzyć efektywność działań socialsellingowych?
- Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?
Łukasz Kosuniak na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu i sprzedaży B2B oraz wielu projektów wprowadzania social sellingu w organizacjach o różnej wielkości przygotował zestaw porad i użytecznych materiałów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.
Kup książkę!
Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiedz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Naucz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe. „To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.
Pamiętaj! Social selling nie zastępuje sprzedawców. Social selling sprawia, że ich praca jest skuteczniejsza.
Książkę zamówisz na stronie www.tojestsocialselling.pl.