Urządzając biuro, jedni chcą zaakcentować swój indywidualizm i osobowość, drudzy podchodzą do sprawy zupełnie racjonalnie i kupują standardowe meble, a jeszcze inni łączą radośnie wszystko ze wszystkim, tworząc frywolne, choć często kiczowate kompozycje „neo-eklektyczne”. Aranżując przestrzeń biurową, należy jednak pamiętać o tym, że mistrzem ceremonii ma być zadowolony klient i nasza marka (sprzedany produkt/usługa), a niekoniecznie my sami.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zaplanować idealną przestrzeń do komunikacji z klientami i pracownikami,
- czy kolory wpływają na efektywność pracy i decyzje konsumenckie,
- jak zbudować wizerunek eksperta w swojej branży,
- jak dopasować styl wnętrza do branży i corporate identity,
- co mówi styl wnętrza biura o stylu zarządzania firmą,
- czy za pomocą dodatków możemy podnosić albo obniżać prestiż firmy.