Na jakie trendy i zmiany w różnych obszarach marketingu i sprzedaży warto zwrócić uwagę w 2024 roku? Jakie są największe trudności dla marketerów i jak sobie z nimi poradzić? Jak wyeliminować najczęstsze błędy oraz w jakie narzędzia zainwestować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku”.

Rok 2024 będzie obfitował w liczne wyzwania, ale także nowe możliwości w obszarach marketingu i sprzedaży. Firmy z różnych sektorów rynku nadal muszą mierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, przy czym eksperci prognozują wyhamowanie inflacji w pierwszych dwóch kwartałach 2024 r. i wzrost konsumpcji w najbliższych miesiącach. Równocześnie nieustannie pojawiają się nowoczesne rozwiązania technologiczne, zwłaszcza w obszarze sztucznej inteligencji. Marketerzy i sprzedawcy, którzy wdrożą skuteczne narzędzia, właściwie zareagują na sytuację rynkową i odpowiedzą na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, mają szansę odnieść biznesowy sukces. Ale jak to zrobić?
Jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się od lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-handlu – postanowiliśmy poszukać odpowiedzi na to pytanie. W efekcie powstał kolejny już „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Celem publikacji jest zidentyfikowanie rynkowych trendów, a także prezentacja aktualnych rozwiązań i narzędzi, które wspierają pracę marketerów. W darmowym e-booku znajdziesz podsumowania mijającego roku, przegląd prognoz na 2024 r., poradniki oraz wskazówki, które pomogą poprawić efektywność Twoich działań. Podpowiedzi udzielają eksperci z wielu firm i branż.
O wyzwaniach w różnych dziedzinach marketingu opowiedzieli specjaliści z agencji: WebTalk, Plej, Yetiz Interactive, Kava, More Bananas, digitalk, endorfina events, DevaGroup, The ICON Agency, data.rocks, Sempai, Kerris, Strigoo oraz Creative Brand Stories. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się też przedstawiciele firm: Kubota, Loyalty Point, SMSAPI, e-point, cux.io, IAI, SearchBrothers, thinkhub.pl, Calamari, Suasio oraz Pluxee Polska.
Trendbook składa się z kilkunastu działów: strategia w czasach zmian, branding i personal branding, skuteczne komunikacja i PR, sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu, CSR i marketing zaangażowany, programy lojalnościowe, marketing w B2B, social media, content marketing i copywriting, influencer marketing, badania i analityka, programmatic i performance marketing, CX i obsługa klienta, marketing w wyszukiwarkach, event marketing oraz e-commerce.
Jesteśmy przekonani, że wykorzystanie wskazówek ekspertów pomoże Ci zmierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami i prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w 2024 r.
Partnerami publikacji są enova365, Soul & Mind, Hybrid i platforma SMSAPI.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Trendbooka 2024 możesz pobrać tutaj.
Zachęcamy również do skorzystania z oferty prenumeraty „Marketera+” i prenumeraty „E-commerce w Praktyce” – to też znakomity sposób na wzrost efektywności i skuteczności działań.
Życzymy masy marketingowych i sprzedażowych sukcesów w nadchodzącym roku!