Na jakie trendy i zmiany w różnych obszarach marketingu i sprzedaży warto zwrócić uwagę w 2024 roku? Jakie są największe trudności dla marketerów i jak sobie z nimi poradzić? Jak wyeliminować najczęstsze błędy oraz w jakie narzędzia zainwestować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku”.
Rok 2024 będzie obfitował w liczne wyzwania, ale także nowe możliwości w obszarach marketingu i sprzedaży. Firmy z różnych sektorów rynku nadal muszą mierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, przy czym eksperci prognozują wyhamowanie inflacji w pierwszych dwóch kwartałach 2024 r. i wzrost konsumpcji w najbliższych miesiącach. Równocześnie nieustannie pojawiają się nowoczesne rozwiązania technologiczne, zwłaszcza w obszarze sztucznej inteligencji. Marketerzy i sprzedawcy, którzy wdrożą skuteczne narzędzia, właściwie zareagują na sytuację rynkową i odpowiedzą na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, mają szansę odnieść biznesowy sukces. Ale jak to zrobić?
Jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się od lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-handlu – postanowiliśmy poszukać odpowiedzi na to pytanie. W efekcie powstał kolejny już „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Celem publikacji jest zidentyfikowanie rynkowych trendów, a także prezentacja aktualnych rozwiązań i narzędzi, które wspierają pracę marketerów. W darmowym e-booku znajdziesz podsumowania mijającego roku, przegląd prognoz na 2024 r., poradniki oraz wskazówki, które pomogą poprawić efektywność Twoich działań. Podpowiedzi udzielają eksperci z wielu firm i branż.
O wyzwaniach w różnych dziedzinach marketingu opowiedzieli specjaliści z agencji: WebTalk, Plej, Yetiz Interactive, Kava, More Bananas, digitalk, endorfina events, DevaGroup, The ICON Agency, data.rocks, Sempai, Kerris, Strigoo oraz Creative Brand Stories. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się też przedstawiciele firm: Kubota, Loyalty Point, SMSAPI, e-point, cux.io, IAI, SearchBrothers, thinkhub.pl, Calamari, Suasio oraz Pluxee Polska.
Trendbook składa się z kilkunastu działów: strategia w czasach zmian, branding i personal branding, skuteczne komunikacja i PR, sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu, CSR i marketing zaangażowany, programy lojalnościowe, marketing w B2B, social media, content marketing i copywriting, influencer marketing, badania i analityka, programmatic i performance marketing, CX i obsługa klienta, marketing w wyszukiwarkach, event marketing oraz e-commerce.
Jesteśmy przekonani, że wykorzystanie wskazówek ekspertów pomoże Ci zmierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami i prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w 2024 r.
Partnerami publikacji są enova365, Soul & Mind, Hybrid i platforma SMSAPI.
Trendbooka 2024 możesz pobrać tutaj.
Zachęcamy również do skorzystania z oferty prenumeraty „Marketera+” i prenumeraty „E-commerce w Praktyce” – to też znakomity sposób na wzrost efektywności i skuteczności działań.
Życzymy masy marketingowych i sprzedażowych sukcesów w nadchodzącym roku!