Gadżet w postaci gry uczyni z Twojej firmy bohatera wzbudzającego pozytywne emocje – twierdzi Piotr Owczarek z firmy Petersen.
Skąd pomysł na gry jako gadżety?
Szukaliśmy rozwiązania, które połączy oczekiwania różnych firm i podmiotów publicznych – estetycznego gadżetu, który będzie miał wartość praktyczną, dobrze wypozycjonuje markę, zachowa walor ekskluzywności przy dostępnej cenie. Takim rozwiązaniem jest TWINNTM – personalizowane, edukacyjno-reklamowe „karcianki”.
Dlaczego te gry są tak wyjątkowe?
Gier (w przeciwieństwie do wielu banalnych gadżetów) się po prostu nie wyrzuca – zostają „w grze” na długo. Są obecne w domu, w lokalu, są widoczne i w użyciu. Gry jako personalizowane gadżety trafią do całych rodzin, do wielu użytkowników. Kojarzą się pozytywnie, rodzinnie, integracyjnie. Któż z nas nie lubi grać w gry bez prądu?
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wyjątkowość polega na tym, że w naszych grach logotyp nie jest tylko „nadrukiem na produkcie”. Logo firmy, jej produkty, skojarzenia WCHODZĄ W PRZESTRZEŃ GRY. W trakcie rozgrywki przekaz wizerunkowy cały czas powraca i pozytywnie oddziałuje.
Mamy już za sobą lockdown, możemy tylko zgadywać, co w przyszłości przyniesie nam koronawirus. Nasza oferta to również odpowiedź na przymusowy pobyt w domu. Karcianka pracuje w czasie, w którym 99% gadżetów zawodzi. Co istotne, koszt produkcji w stosunku do czasu oddziaływania wcale nie jest wysoki. Dodam: są to pełnowartościowe produkty, nieodbiegające poziomem wykonania od sklepowych.
Jak gra wygląda w praktyce?
TWINNTM opiera się na arcyciekawym algorytmie – w grze jest kilkadziesiąt kart wypełnionych symbolami. Dwie dowolne karty z talii mają tylko jeden wspólny symbol. Wygrywa gracz, który pierwszy go wskaże. Prosta, przyjemna zabawa dla całej rodziny lub towarzystwa.
Jeśli klientem jest firma, która np. zarządza wodociągami, wśród symboli pojawią się nazwa i logo firmy, ale także kropla wody, kran, wanna czy fontanna. Wizerunek firmy zespala się z pozytywnymi emocjami, które wyzwala gra.
Czy każda firma może skorzystać z Waszej oferty?
Nasze gry znajdą zastosowanie w dowolnej branży. Hitem jest np. edukacyjny TWINNTM Poznaj Znaki Drogowe, w którym poznajemy najpopularniejsze znaki (rewersy to przystępne opisy). Ta talia to doskonała oferta dla szeroko pojętej branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej czy edukacyjnej. Taki gadżet to pożądany upominek, np. w programach lojalnościowych, w sytuacjach oficjalnych, reprezentacyjnych, a nawet… w przedszkolach!
Mamy ponad 20 zestawów tematycznych, które można dowolnie łączyć (np. wakacje, podróże, eko). Bez problemu generujemy kolejne. Nieważne, czy działasz w branży gastro, spedycji, czy usługach publicznych… Stworzymy grę, w której Twoja firma odegra główną rolę! Specjalna oferta czeka również na agencje reklamowe.
Wady?
Dostrzegam dwie. Czas produkcji wynosi
od sześciu do ośmiu tygodni. Gra to nie plastikowy długopis z nadrukiem, to poważny produkt, choć służący zabawie.
A druga?
Gry uzależniają…
Zapraszam do współpracy. 🙂
Materiał partnera