Ile razy zdarzyło Ci się powtarzać utarte schematy w marketingu? Skoro działa i przynosi efekty, trzeba to powtórzyć. Powtarzanie sprawdzonych metod daje poczucie oszczędności czasu i bezpieczeństwo. A jak coś się nie sprawdziło, wyrzucasz to do kosza. Szkoda, bo pomysł mógł być dobry, tylko nie zadziałały drobne elementy. Mała korekta, zmiana myślenia i idea może się okazać strzałem w dziesiątkę.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak pobudzać kreatywność i gdzie szukać inspiracji do projektowania działań cenowych i trademarketingowych, a przy tym dbać o wysoki poziom user experience,
- dlaczego warto przyglądać się swoim reakcjom i emocjom podczas podejmowania decyzji zakupowych i jak możesz to wykorzystać w marketingu,
- jak marki łączą user experience z polityką cenową i trade marketingiem,
- jak skutecznie pobudzać kreatywność i być leniwym, ale skutecznym,
- czy warto czerpać inspiracje z innych branż i jak znaleźć kontekst do wzmocnienia UX.