Najcenniejsza waluta w content marketingu? Uwaga odbiorcy. Brzmi banalnie, ale przyjrzyjmy się statystykom. Miesięcznie powstaje 70 mln artykułów publikowanych przez użytkowników WordPressa1. W czasach nadpodaży treści systematyczne tworzenie angażującego, wartościowego i zapamiętywalnego contentu to realny problem. Mamy jednak i dobrą wiadomość! Jeżeli jest problem, jest i rozwiązanie. Jakie? Czytaj dalej, spoilerów nie będzie.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakimi cechami powinien wyróżniać się atrakcyjny content,
- co jest największym grzechem marketingu treści,
- jak na potrzeby marketingu treści zdefiniować zaangażowanie odbiorcy,
- jakich narzędzi użyć do określenia grupy docelowej,
- jak stworzyć personę klienta oraz co i dlaczego trzeba wiedzieć o odbiorcach,
- jak różnicować komunikację content-marketingową ze względu na to, na jakim etapie lejka zakupowego jest klient.