Welcome pack to dziś już nie tylko miły dodatek do eventu, lecz także potężne narzędzie marketingowe, które może wzmocnić branding, przełożyć się na doświadczenia uczestników, a także przedłużyć efekt wydarzenia. Jednak aby tak się zadziało, welcome pack musi być starannie przemyślany, w przeciwnym razie może… wylądować w koszu. Jak uniknąć tego drugiego scenariusza? Sprawdź wskazówki od ekspertów i ekspertek z branży.
Z tego artykułu dowiesz się:
- o czym pamiętać, aby po evencie gadżet marki nie wylądował na dnie szuflady,
- jak skompletować atrakcyjny welcome pack, który przedłuży efekt wydarzenia,
- jaki może być cel akcji wykorzystującej welcome pack i jak go określić,
- na co zwrócić uwagę, gdy planuje się budżet pakietu na event i jak uniknąć pułapek,
- co robić, aby zachować spójność pakietu ze strategią marki i komunikacji,
- jak wywołać w odbiorcy efekt „wow” i kiedy wręczyć welcome pack,
- jakimi metodami zbierać feedback o pakietach i evencie.

