Numer 1(24) luty-kwiecień 2017
Temat numeru: Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja
Liczba stron: 116
- czym jest wartościowa komunikacja,
- jaki wpływ na późniejszą komunikację marki ma pozycjonowanie,
- jak zbudować reputację, która przywiąże klientów do Twojego produktu,
- od czego zacząć i jak wygląda proces audytu komunikacji,
- jakie cechy ma skuteczny komunikat i jak dostosować go do zmieniającego się odbiorcy,
- czym są insighty konsumenckie i jak ich szukać,
- jak zaplanować strategię komunikacji krok po kroku,
- jakie są najczęstsze błędy w komunikacji językowej i wizualnej marek,
- czy w procesie komunikacji postawić na argumenty racjonalne czy emocjonalne,
- jak dostosować komunikację marketingową do etapu, na jakim znajduje się klient w procesie zakupowym,
- czemu służą i jak powinny być tworzone slogany reklamowe,
- jak znaleźć wyróżnik marki (USP) dla produktu lub usługi,
- jak przedstawiać korzyści i cenę w komunikacji z klientami.