Żyjemy w świecie, w którym dobre podejście do klientów ma większą wartość niż kiedykolwiek. Klienci nie muszą już męczyć się z firmami, które nie spełniają ich oczekiwań. Po prostu, szukają produktu czy usługi u konkurencji. Poznaj 11 prostych sposobów, żeby zatrzymać ich u siebie.
Czytając „Zacznij od ostatnich w kolejce” dowiesz się jak na co dzień zachwycać klientów bez wydawania pieniędzy i zmienić zwykłych konsumentów w lojalnych ambasadorów marki.
E-book „Zacznij od ostatnich w kolejce” wydany przez firmę 5pillows proponuje zupełnie inne podejście do klienta. Zastosuj najprostsze środki i bądź zaskoczony, jak duże efekty możesz dzięki nim uzyskać, np. zyskasz klientów, którzy potrafią powiedzieć: „Hej, polecam tę firmę, uwielbiam kontakt z nimi! Są świetni i w każdej sytuacji mogę liczyć na ich szybką pomoc!”
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Publikacja odpowiada na kilka ważnych pytań:
- Jak bez dużego budżetu zachwycić klientów?
- Co możesz zrobić, żeby ulepszyć obsługę klienta w firmie?
- Jak zyskać lojalność i zaufanie?
Poznaj 11 prostych sposobów na zachwycenie swoich klientów.
POBIERZ E-BOOKA „ZACZNIJ OD OSTATNICH W KOLEJCE”
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.