Wiele się mówi i pisze o tym jak pozyskać nowych klientów, jak przyciągnąć ich uwagę, czym ich skusić aby chcieli właśnie z Tobą podpisać umowę na usługę czy u Ciebie kupić upragniony produkt. Jednak codzienność biznesu to w dużej mierze stali klienci. Ich lojalność w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. Ale czy nawet znając ich wartość potrafisz o nich dbać właściwie?
W najnowszym wydaniu Marketer+ pochylamy się nad tematem opieki nad pozyskanymi już klientami. Podpowiadamy jak budować z nimi relacje, jak zadbać o dobrą obsługę klienta, czy też jak najszybciej dostarczać im upragnioną wartość i wiele więcej. Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy z naszymi ekspertami.
KUP TERAZ NOWE WYDANIE MARKETER+
Czytając „Marketera+” #3 (26), dowiesz się m.in.:
- w jakich kategoriach produktowych lepsze efekty dają strategie wzrostu, a w jakich strategie utrzymania,
- jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej,
- czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
- co wpływa na lojalność klienta,
- jaka będzie przyszłość lojalności,
- jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
- jak do oceny konkurencyjności wykorzystać matrycę CEXP (customer experience) insight framework,
- czym jest koncepcja live events i jak zaimplementować ją do swojej strategii,
- jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
- czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
- jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu.
- jak krok po kroku projektować działania zmierzające do utrzymania klientów,
- gdzie szukać możliwości usprawnień wpływających na retencję,
- jakie inicjatywy wzmacniają relacje z klientami i zwiększają ich zadowolenie,
- jakie narzędzia pomagają w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem,
- jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić,
- jak wykorzystać sezonowość w utrzymywaniu i odzyskiwaniu klienta,
- jak przez SMS zwiększać wartość koszyka, zbierać opinie od klientów i personalizować remarketing,
- jak wykorzystać marketing treści do obsługi i utrzymania obecnego klienta,
- czym jest model DISC i jak wdrożyć go do własnego biznesu,
- jak usprawnić pracę działu client service zgodnie z modelem DISC,
- dlaczego stali klienci odchodzą,
- jak rozpoznać moment, w którym klient chce odejść, i jak wtedy zareagować,
- jakie metody prewencyjne wprowadzić, aby nie pozwolić odejść klientowi,
- jak zażegnać kryzys związany z jakością świadczonych usług,
- jak budować relację, by stały klient nie chciał zmienić firmy na inną.
- jak przygotować plan i rozpocząć odzyskiwanie utraconych klientów,
- co uwzględnić, aby skutecznie odnowić z nimi współpracę i odbudować ich zaufanie,
- jak zaplanować i optymalizować onboarding użytkowników,
- jak wykorzystać onbording e-mailowy w strategii utrzymania klienta,
- jak wykorzystać cykle automation do zaangażowania odbiorców.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przydatne mogą być także poniższe zestawienia:
- jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem,
- jakie są podstawowe metody i wskaźniki pomiaru lojalności,
- jak obliczyć wskaźnik NPS krok po kroku,
- jak stworzyć dashboard pozwalający zrozumieć dynamikę bazy klientów,
- jak mierzyć „temperaturę relacji” na linii klient–marka, czyli poziom zaangażowania,
- jakich wskaźników używać do pomiaru procesu onboardingu.
KUP TERAZ NOWE WYDANIE MARKETER+
Oprócz eksperckich treści przygotowanych w ramach tematu numeru, w magazynie znajdziesz także kolejne odcinki stałych cykli oraz dodatek specjalny w pełni poświęcony upominkom biznesowym.
Z bieżącego wydania dodatkowo dowiesz się:
- czym są działania employee advocacy i jakie dają korzyści firmie,
- dlaczego polskie marki nie wykorzystują połączeń społecznościowych swoich pracowników do promocji firmowych treści na LinkedInie,
- o sposobach na aktywizację pracowników w programie employee advocacy,
- jak konstruować e-mailing oparty na jednym celu,
- czego nie robić, aby zwiększyć skuteczność kreacji wiadomości,
- jaką definicję profilowania wprowadza RODO,
- jakie profilowanie będzie zakazane w świetle nowych przepisów,
- jak powinien wyglądać komunikat wyrażenia zgody na profilowanie,
- czy jest się czego bać w związku z nowelizacją prawa.
Z dodatku specjalnego „Upominki biznesowe 2017” dowiesz się m.in.:
- dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych,
- co wyróżnia gadżety spośród innych narzędzi promocji,
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jak nowe technologie zmieniają oblicze gadżetów reklamowych,
- jak dobierać gadżety reklamowe,
- co brać pod uwagę, aby dopasować gadżet do swojej firmy,
- kiedy i jak wręczać upominki.
Autorzy „Marketera+” 3 (26):
Justyna Bakalarska, Justyna Bakker-Rakowska, Katarzyna Bienussa, Małgorzata Brzozowska, Agata Chmielewska, Jan Czerniawski, Łukasz Dębski, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Karolina Karolczak, Robert Kołak, Joanna Kosiada, Ani Łatyńska, Grzegorz Miecznikowski, Grzegorz Miłkowski, Szymon Mydlarz, Andrzej Ogonowski, Radosław Pidzik, Monika Popowska, Karol Sadaj, Paweł Sala, R. Paweł Stefaniak, Albert Stęclik, Jacek Szlak, Wojtek Walczak, Maja Wiśniewska, Agnieszka Zawadka