Ostatni rok był szczególny dla nas wszystkich. Pandemia w sposób wyjątkowy dotknęła najmłodszych i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pełnoletnością. Start w dorosłe życie w momencie kryzysowym niewątpliwie nie należy do najłatwiejszych i z pewnością zostawi swój ślad w dorastających ludziach. Odpowiedź, jak bardzo będzie on dla nich znaczący, jest dopiero przed nami…
Z tego artykułu dowiesz się:
- co jest ważne dla generacji Z, co ją inspiruje, czemu poświęca ona najwięcej czasu i w co wierzy,
- na co w sposób szczególny marki powinny zwracać uwagę w komunikacji marketingowej skierowanej do młodego pokolenia,
- jakie uczucia towarzyszyły generacji Z podczas ostatnich miesięcy, jak wpłynęły na nią pandemiczne ograniczenia i co jej przedstawiciele chcieliby zmienić w najbliższej przyszłości,
- jak mówić do zetek, żeby Cię słyszały.