Już za niecały miesiąc branża mobilnych technologii oraz marketingu spotka się w Krakowie na konferencji Mobile Trends Conference oraz na Targach Mobile-IT. Udział w wydarzeniu zapowiedziało już ponad 300 uczestników, 30 prelegentów oraz 50 wystawców z całej Polski i Europy.
Konferencja Mobile Trends Conference 2015 zbliża się wielkimi krokami – wydarzenie odbędzie się już 11-13 lutego w Krakowie. To świetny sposób, aby zaczerpnąć inspiracji – zarówno w temacie mobilnych rozwiązań, podczas Business Day i Development Day, jak i inspiracji wykraczających poza ten obszar podczas Inspiration Day.
Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT to wydarzenie dla przedstawicieli oraz miłośników mobilnych technologii. Targi odbędą się w dniach 12-13 lutego w EXPO Kraków, siedzibie Targów w Krakowie Sp. z o.o.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Rejestracji na Targi można dokonać poprzez stronę internetową, która pozwala na zakup biletu w promocyjnej cenie.
W ramach targów Mobile-IT nie zabraknie również strefy startupów, gdzie przedstawiciele młodych, dobrze rokujących firm i autorzy nowatorskich projektów zaprezentują swoje pomysły i podzielą się doświadczeniem na szerokim forum osób związanych z branżą mobilną.
Zaś 12. lutego podczas uroczystej gali już po raz czwarty wręczone zostaną statuetki Mobile Trends Awards. To prestiżowe nagrody przyznawane corocznie dla najlepszych rozwiązań mobilnych minionego roku. Znamy już pełną listę nominowanych, które przyznane zostaną w 16. kategoriach przez kapitułę konkursową, w skład której wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii.
Od 20 do 30 stycznia odbywa się głosowanie internautów. Do faworytów powędruje nagroda specjalna od internautów. Głosowanie będzie dostępne tutaj, a oto lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2014:
1. Kategoria: Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną
- Gmina Miasto Kołobrzeg za aplikację Klimatyczny Kołobrzeg. Realizator: Amistad Mobile;
- Urząd Miejski w Przemyślu za aplikację Mobilny Przemyśl. Realizator: Amistad Mobile;
- Urząd Miejski w Karpaczu za stronę www.karpacz.pl. Realizator: Marcom Interactive;
- Miasto Ełk, Starostwo Powiatowe i gminy powiatu ełckiego za aplikację Ełk, Mazury, Pojezierze Ełckie. Realizator: Edytor.
2. Kategoria: Firma z najlepszą stroną mobilną
- Muzeum Narodowe w Krakowie za stronę www.mnk.pl. Realizator: Openform design&digital studio;
- Nickel Development za stronę www.warzelnia.com. Realizator: eCreo Multimedia;
- Kulczyk Foundation za stronę www.kulczykfoundation.org.pl. Realizator: Netizens/Peppermint;
- Muzeum Powstania Warszawskiego za stronę www.warsawrising.eu. Realizator: BrightMedia.
3. Kategoria: Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną
- Poczta Polska za aplikację Envelo (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Future Mind;
- McDonald’s Polska za aplikację McDonald’s Polska (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Tribal DDB;
- Żabka Polska za aplikację Żabka Codzienne Korzyści (Android, iOS). Realizator: mobee dick/MoveApp;
- AmRest za aplikację KFC Polska (Android, iOS).
4. Kategoria: Portal mobilny
- Grupa Onet.pl za m.onet.pl.
- Grupa Wirtualna Polska za www.wp.pl;
- INTERIA.PL za m.interia.pl;
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych za www.polska.pl. Realizator: Publicis.
5. Kategoria: Bankowość mobilna
- FM Bank PBP za aplikację Bank SMART (Android, iOS). Realizator: Software Mind;
- Meritum Bank ICB za aplikację Meritum Bank Mobilny (Android, iOS, Windows Phone);
- mBank za aplikację mBank PL (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: mBank/Mobiltek;
- PlusBank za aplikację plusbank24 (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: eLeader.
6. Kategoria: Wykorzystanie marketingu mobilnego
- Statoil Fuel & Retail za kampanię Statoil DieselGold Arctic z wykorzystaniem targetowania pogodowego. Realizator: Mobext/adrino;
- Stowarzyszenie Amnesty International za kampanię WeFree. Realizator: Artegence;
- Hennes&Mauritz (H&M) za pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Snapchat. Realizator: Lubię to – linked by Isobar;
- Coca-Cola Poland za kampanię opartą na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu. Realizator: Brand24/NEXT.
7. Kategoria: M-commerce
- Grupa Allegro za aplikację OLX.pl (Android, iOS, Windows Phone);
- Ceneo.pl za aplikację Ceneo.pl (Android, iOS, Windows Phone);
- SuperSklep za sklep www.supersklep.pl. Realizator: i-systems;
- NEO24 za sklep mobilny m.neo24.pl. Realizator: mobee dick.
8. Kategoria: Aplikacja mobilna do użytku dla firm
- Bonnier Business Polska za aplikację Puls Biznesu (Android, iOS);
- Hotel Narvil Conference & Spa oraz Witchcraft Studios za aplikację Hotel Narvil Conference & Spa (Android);
- inFakt za aplikację inFakt Faktury i Księgowość (Android, iOS);
- Neptis za aplikację Yanosik dla Firm (Android).
9. Kategoria: Aplikacja mobilna – edukacja
- Pixle za aplikację Storest (iOS);
- WWF Polska oraz GoldenSubmarine za aplikację Poradnik WWF (Android, iOS);
- DrOmnibus za aplikację DrOmnibus (Android);
- Lerni za aplikację Lerni. Learn Languages. (Android).
10. Kategoria: Gra mobilna
- Playsoft za grę Tour de France 2014;
- Infinite Dreams za grę Sky Force 2014;
- Vivid Games za grę Godfire: Rise of Prometheus;
- Digital Melody za grę Timberman – Drwal jakich mało.
11. Kategoria: Aplikacja mobilna – rozrywka
- Grupa Radiowa Agory oraz JOJO Mobile Polska za aplikację TOK FM (Android, iOS, Windows 8);
- TVN za aplikację Mam Talent! (Android);
- Telewizja Polska oraz SAD za aplikację TVP Stream (Android, iOS, Windows Phone);
- Tymbark – MWS oraz Lemon Sky JWT za aplikację GramoFun Tymbark (Android, iOS).
12. Kategoria: Aplikacja mobilna – sport i zdrowie
- NC+ oraz Insys za aplikację Canal Plus Sport Online (Android, iOS);
- Gazeta.pl oraz eDziecko.pl za aplikację Moja Ciąża z eDziecko.pl (Android);
- Polskapresse oraz JOJO Mobile Polska za aplikację Ekstraklasa.net LIVE! (Android, iOS, Windows Phone, Windows 8);
- Tour de Pologne / Lang Team oraz appMotion za aplikację 71. Tour de Pologne (Android, iOS).
13. Kategoria: Aplikacja mobilna – podróże i komunikacja
- Eniro Polska za aplikację Panorama Firm Nawigacja (Android, iOS);
- NaviExpert za aplikację Rysiek (Android, iOS, Windows Phone);
- Służba Celna w Białymstoku oraz Looksoft za aplikację Mobilna Granica (Android, iOS, Windows Phone);
- ZOO Wrocław oraz Sii za aplikację ZOO Wrocław Mapa (Android).
14. Kategoria: Aplikacja mobilna – komunikacja i społeczności
- Jezuici – Redakcja Modlitwy w drodze za aplikację Modlitwa w drodze (Android, iOS);
- BCBapp.com-Krzysztof Wiarowski za aplikację Business Card Book (Android);
- Szafa.pl za aplikację ZSZYWKA (Android, iOS);
- Orange Polska oraz Looksoft za aplikację Orange Warsaw Festival (Android, iOS, Windows Phone).
15. Kategoria: Mobilny start-up
- theappCreate.com;
- Fashionote;
- Everytap;
- Holepatchers.
16. Kategoria: Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii
- Grupa Allegro za kampanie reklamowe popularyzujące m-commerce – zakupy przez smartfon;
- zoom.me za promowanie rozwiązań mobilnych wśród osób starszych;
- Wydawnictwo Naukowe PWN, autorzy Jarosław Królewski oraz Paweł Sala, autorzy rozdziału „Mobile marketing” za książkę E-marketing;
- Polskie Koleje Państwowe za projekt „Wi-Fi-tamy na dworcach w Polsce”.
17. Kategoria: Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej
- Estimote za Estimote Stickers (nadajniki BLE w postaci naklejek);
- Software Mind za narzędzie LiveBank;
- Ifinity za wkład w budowę inteligentnych miast przy wykorzystaniu beaconów;
- Yoberi za drony-sterowce z darmowym internetem.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzeń.
[kreska]11-13 lutego 2015 – Mobile Trends Conference
12-13 lutego 2015 – Targi Mobile-IT
12 lutego 2015 – Gala Mobile Trends Awards
EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9