Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji będzie obradować cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r. Sprawdź skład jury.
Składem całego jury pokieruje prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom w kategorii Marketing & Business Solutions. Oceniane będą w niej transformacje biznesowe. Skład tej 14 grupy jury poznamy już niebawem.
Na czym polega konkurs Effie Awards Poland
Do tegorocznej edycji kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023–31.03.2024. Nad przebiegiem konkursu i obradami jury czuwa audytor konkursu – firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 r.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jaki jest skład jury 25. edycji Effie Awards Poland
Rolę przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:
- GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Agnieszka Getler-Kicman, dyrektorka marketingu Danone i Żywiec Zdrój - GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member Reckitt Health & Nutrition - GRUPA III: Consumer Goods, Services
Magdalena Kosińska, dyrektorka marketingu CEE Versuni - GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR BLIK - GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
Joanna Karwowska-Koza, strategy & growth director Publicis Worldwide - GRUPA VI: Retail & Marketplaces
Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Europe - GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
Zuzanna Warowna-Toruńska, business & people advisor Concept Spot - GRUPA VIII: Young, 50+
Barbara Niedziela, chief strategy officer & board member 2012 Agency - GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
Bartek Gołębiowski, founder & managing partner GONG - GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
Beata Szcześniak, general manager Spark Foundry - GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda - GRUPA XII: Long Term
Szymon Gutkowski, managing director, partner DDB Warszawa - GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
Ewa Mittelstaedt, CEO monday group
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na stronie organizatora oraz w mediach społecznościowych.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”