Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

ABC marketingu bezpośredniego SMS

91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczne narzędzie w swojej branży. Konwersję sprzedażową powyżej 30% zadeklarowało aż 58,9% spośród badanych przedsiębiorców. Mimo że na ogół kampanie SMS-owe traktowane były przez respondentów jako narzędzie uzupełniające inne działania, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Tak wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przeprowadzonego przez platformę SerwerSMS.pl w ubiegłym roku.

ABC marketingu bezpośredniego SMS

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaką funkcję pełni obecnie telefon komórkowy w komunikacji międzyludzkiej,
  • jaka jest skuteczność marketingu SMS w opinii klientów,
  • które branże planują korzystanie z marketingu SMS w przyszłości,
  • jakie opinie wyrażają klienci, którzy pierwszy raz przetestowali marketing SMS,
  • które branże odnotowały najwyższą efektywność marketingu SMS,
  • które narzędzia marketingu mobilnego są najbardziej popularne,
  • jakie kryteria decydują o wyborze partnera odpowiedzialnego za realizację kampanii,
  • jaka jest kondycja technologii SMS w kontekście rywalizacji z aplikacjami mobilnymi,
  • jak skutecznie przeprowadzić kampanię SMS.
91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczne narzędzie w swojej branży. Konwersję sprzedażową powyżej 30% zadeklarowało aż 58,9% spośród badanych przedsiębiorców. Mimo że na ogół kampanie SMS-owe traktowane były przez respondentów jako narzędzie uzupełniające inne działania, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Tak wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przeprowadzonego przez platformę SerwerSMS.pl w ubiegłym roku.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.