Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Odwołaj się do podświadomości klienta, aby sprzedawać więcej

W naszej kulturze utarło się, że racjonalność to niewątpliwa zaleta, że to źle, gdy emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Dlatego to właśnie ona stała się obsesją specjalistów od sprzedaży, którzy odwołują się do racjonalnego „ja” swoich klientów, by przekonać ich do zakupu. Tymczasem ludzki mózg wcale racjonalny nie jest. Wielu ludzi, dokonując wyboru, nawet nie zdaje sobie sprawy, że gdy rozważają każde „za” i „przeciw”, ich nieuświadomione emocje już dawno zadecydowały.

Odwołaj się do podświadomości klienta, aby sprzedawać więcej

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaki odsetek procesów myślowych zachodzi poza ludzką świadomością,
  • o wykorzystaniu rezonansu magnetycznego w badaniach nad zachowaniami klienta,
  • jak tanio i skutecznie przełożyć wyniki badań naukowców na wzrost sprzedaży.
W naszej kulturze utarło się, że racjonalność to niewątpliwa zaleta, że to źle, gdy emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Dlatego to właśnie ona stała się obsesją specjalistów od sprzedaży, którzy odwołują się do racjonalnego „ja” swoich klientów, by przekonać ich do zakupu. Tymczasem ludzki mózg wcale racjonalny nie jest. Wielu ludzi, dokonując wyboru, nawet nie zdaje sobie sprawy, że gdy rozważają każde „za” i „przeciw”, ich nieuświadomione emocje już dawno zadecydowały.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.