Mimo stałego rozwoju e-commerce, zdecydowana większość klientów nadal kupuje produkty w placówkach stacjonarnych. Badania od wielu lat potwierdzają, że ten trend utrzymuje się na poziomie 80% wszystkich zakupów i nie ulega zmniejszeniu. Jeszcze długo sklep pozostanie podstawowym miejscem kształtowania doświadczenia zakupowego. To w fizycznym punkcie sprzedaży zapada decyzja o tym, jak postrzegamy dany produkt, usługę – a tym samym markę handlową. Im lepsze wrażenia towarzyszą klientom podczas wizyty w sklepie, tym chętniej do niego wrócą i będą polecać go znajomym. O czym musisz pomyśleć, jeśli chcesz zyskać lojalnych klientów? Oto 10 sposobów, które pozwolą wykreować w Twoim sklepie pozytywne shopping experience.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co i jak wpływa na doświadczenia zakupowe klientów,
- jak zapewnić pozytywny shopping experience,
- na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i aranżacji przestrzeni handlowo-usługowej,
- jak zintegrować sprzedaż tradycyjną z internetową aby uzyskać efekt synergii tych dwóch modeli.