Współczesna neurobiologia i psychologia behawioralna dostarczają fascynujących dowodów na to, jak konsumenci przetwarzają i zapamiętują przekazy marek. W świecie przesyconym informacjami skuteczne dotarcie do świadomości odbiorcy wymaga nie tylko kreatywności, ale przede wszystkim zrozumienia mechanizmów działania ludzkiego umysłu.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak konsumenci przetwarzają i zapamiętują przekazy marek,
- w jaki sposób Spotify wykorzystuje teorię obciążenia poznawczego do tworzenia angażujących kampanii,
- jak efekt zakotwiczenia wpływa na postrzeganie marki i jak Tesla wykorzystuje tę zasadę w swojej komunikacji,
- jak Nike skutecznie angażuje emocjonalnie konsumentów w swoich kampaniach marketingowych,
- w jaki sposób Airbnb wykorzystuje społeczny dowód słuszności, żeby zwiększać zaufanie do swojej platformy,
- jak Netflix stosuje architekturę wyboru, aby ułatwić użytkownikom podejmowanie decyzji i zwiększyć ich zaangażowanie.