Czuła narracja oraz dobra jakość filmów. Agencja JAMEL z Gdańska koło Warszawy wkracza w kolejny rok działań w produkcjach photo&video. Dział, za którego część kreatywną odpowiada Kriz Barvsson (wcześniej TVN Warner Bros. Discovery), rozwija swoje kompetencje szczególnie w zakresie filmów wizerunkowych, employer brandingowych oraz sesji zdjęciowych.
Wnikliwy briefing, kreatywne podejście do scenariusza i procesu produkcji oraz serce do historii – to główne wyróżniki działu wideo JAMEL.
Zobacz showreel JAMEL 2024
Trójmiejska agencja ma na koncie realizacje filmowe dla takich marek jak MOWI, ERGO Hestia, PERI, Grupa Plichta, DHL Supply Chain czy Sevenet & Cisco. Wśród nich są realizacje studyjne oraz plenerowe – miłość do Gdańska i Pomorza zaowocowała realizacjami w wielu ciekawych lokacjach, w tym także na otwartym morzu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Spot wizerunkowy dla Grupy Plichta
Skupiamy się przede wszystkim na employer brandingu oraz reportażu. Idziemy za głosem historii. Doświadczenie zdobyte przy dużych produkcjach telewizyjnych pomaga naszemu zespołowi znaleźć balans między filmem wartościowym a skutecznym z perspektywy klienta, i oczywiście chętnie oglądanym – podsumowuje Kriz, główny reżyser działu wideo JAMEL. Dla naszych klientów chcemy być partnerem, który pomoże zbudować przestrzeń do pokazania kluczowych wartości marki oraz przekazania ich w atrakcyjnej formie – kontynuuje.
JAMEL dla MOWI: JOIN US IN MOWI GDAŃSK
Produkcje agencji JAMEL zdobyły już międzynarodowe nagrody – w tym na World Media Festivals 2023 w Hamburgu (podwójne srebro dla kampanii JOIN US IN MOWI GDAŃSK oraz SHARING WISELY IS USING WISELY!) i Employer Brand Management Awards 2022 w Londynie (wyróżnienie).
W trakcie VIII edycji Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” srebrem zostały docenione krajowe kampanie: reportaż o dzikich pacjentach pomorskiego ośrodka „Ostoja” (klient: ERGO Hestia) oraz poruszający film o powrocie do zdrowia pani Wiesławy „I świat się zmienił…” (klient: Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym, ERGO Hestia).
Oprócz tego w ramach konkursu Kongresu ESG Polska Moc Biznesu „DNA – bo pomaganie mamy w genach” nagrodzona została kampania „Mamy Taty Czas” ERGO Hestii, której częścią jest produkcja wideo o partnerskim rodzicielstwie.
Reportaż JAMEL „Ostoja” o Pomorskim Ośrodku Rehabilitacji Dzikich Zwierząt
JAMEL x CPOP & ERGO Hestia: I świat się zmienił…
W 2024 r. JAMEL planuje rozwój pod kątem nowych technologii i form kreatywnego wyrazu, kontynuując swoje najlepsze praktyki w dziedzinach storytellingu, filmów CSR, reportaży czy wideopodcastów.
O agencji JAMEL
Agencja marketingowa z Gdańska koło Warszawy, która od prawie 20 lat na rynku udowadnia, że skuteczne agencje istnieją nie tylko w stolicy. JAMEL łączy wszechstronne kompetencje kreatywne (ilustracja, grafika, animacje 2D i 3D) i strategiczne z doświadczeniem w projektach IT oraz produkcjach filmowych.
Interdyscyplinarny zespół JAMEL łączy twórcze podejście z twardą analityką, oferuje synergiczne rozwiązania digital i offline. Wieloletnie, zróżnicowane doświadczenie agencji czyni ją merytorycznym partnerem w tworzeniu komunikacji w projektach B2B oraz employer brandingowych.
Wśród klientów JAMEL znajdują się: PGNiG, LPP, MOWI Polska, ERGO Hestia, KPMG, Enea, LOTOS, Miasto Gdańsk, Sevenet, ALLCON, NFZ i Centrum e-Zdrowia, PERI Group, JTI, Super-Pharm, Polskie Koleje Linowe, Grupa Plichta, Baltic Hub, BNP Paribas Warsaw Open i wiele innych.
Materiał partnera