Czekolada to idealny produkt reklamowy. Stwierdzenie to jest z pewnością prawdziwe, choćby z racji upodobań smakowych prawie każdego z nas. Czekoladę lubią niemalże wszyscy niezależnie od płci, wieku, statusu materialnego. Stanowi ona idealny upominek w sytuacjach, w których nie znamy zamiłowań obdarowywanej osoby i w których obowiązuje zasada, że wręczany prezent powinien być elegancki, uniwersalny i jednocześnie niezobowiązujący.
Czekoladowy upominek będzie zawsze rodzajem prezentu „na miejscu” – ręcznie robione czekolady i zestawy najlepszych pralinek, pyszne czekoladowe przekąski, czekoladowe fondue czy czekolada do picia na patyku w połączeniu z wyjątkowymi winami, starannie wyselekcjonowanymi gatunkami najwyższej jakości kawy czy herbaty, uzupełnione np. porcelaną, tworzą zestawy, które ucieszą i na długo pozostaną w pamięci obdarowanej osoby.
Historia marki Chocolissimo związana jest z podróżami, odkrywaniem tradycji dotyczących produkcji czekolady oraz eksperymentowania ze smakiem i łączeniem składników. Czekoladowe rarytasy zostały stworzone przez ludzi z pasją, podróżników, których zamiłowanie do czekolady przekłada się na efekt końcowy, a ich wyczucie smaku – w każdym tego słowa znaczeniu – na idealną kompozycję całości czekoladowego dzieła. Są mistrzami w doborze i połączeniu czekoladowego wnętrza z zewnętrzną oprawą upominku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najwięksi na świecie czekoladnicy bez trudu przekraczają granicę dzielącą rzemiosło artystyczne od prawdziwej sztuki. Ich arcydzieła zachwycają nie tylko smakiem, ale i wyrafinowaną finezją szczegółów. Wyroby czekoladowe to sztuka, czekoladowe arcydzieła wystawiane są w największych muzeach. Dieter Roth, Janine Antoni czy Warren Laine urzekają zarówno obrazami czy płaskorzeźbami, jak i posągami z czekolady. Wykorzystują przy tym możliwości, jakie daje im to „tworzywo” w swoich najróżniejszych wcieleniach – od płynnej, aksamitnej masy do stałej, sztywnej czekolady znanej nam z tabliczek. Tworząc swoje kompozycje, przekraczają granice i łączą świat sztuki z fascynującym światem czekolady.
Indywidualizm, niepowtarzalność, najwyższa jakość i wychodzenie poza standardy sklepowych półek – taka filozofia przyświeca również Chocolissimo od początku istnienia firmy. Od lat kreujemy unikalne kolekcje zawierające tylko najlepsze i najciekawsze produkty, w których dbałość o szczegóły została rozciągnięta do granic możliwości, a efekt końcowy tworzy perfekcyjną treść podaną w doskonałej formie. Starannie dobrane kolekcje najlepszych czekoladowych produktów, wyjątkowe opakowania i niezapomniane doznania w kontakcie z produktem powodują, że wyznaczamy kierunki rozwoju rynku słodyczy reklamowych i potrafimy zaskakiwać pomysłami na niecodzienne wykorzystanie czekolady.
Czekolada jest doskonałym produktem reklamowym jeszcze z jednego względu – pozwala stworzyć upominek naprawdę niepowtarzalny: swoją własną tabliczkę czekolady. Zaprojektować jej kształt, samodzielnie wybrać smak, wyjątkowe dodatki oraz sporządzić spersonalizowane opakowanie. Odbiorca takiego upominku poczuje się wyróżniony i doceniony, a personalizacja stanowi swego rodzaju podpis świadczący o naszym zaangażowaniu w przygotowanie prezentu. Czekoladki i produkty Chocolissimo wyśmienicie sprawdzają się jako propozycja eleganckich i dopasowanych do oczekiwań klientów upominków firmowych – skomponowane tylko z najlepszych i wyjątkowych produktów wykonanych na określoną okazję, wydarzenie czy specjalną okoliczność. Doświadczony zespół grafików zaprojektuje indywidualne opakowanie, dopasowane do czekoladowego kształtu, tworząc niestandardowy i wyjątkowy czekoladowy upominek. Gorąca czekolada do picia spakowana w indywidualne opakowanie czy wiadomość biznesowa stworzona z czekolady – to niewątpliwie niecodzienna i idealna forma produktu reklamowego, który zaskoczy, pozostawi pozytywne wrażenie i co najistotniejsze – w krótszym lub dłuższym czasie odzwierciedli efekt trafnego doboru produktu reklamowego.
Zapraszamy na chocolissimo.pl.
[kreska]Artykuł promocyjny