Jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, które od dekady jest źródłem inspiracji nie tylko dla marketerów.
Forum Marketingu Zintegrowanego to wydarzenie dedykowane osobom związanym z marketingiem, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji FMZ „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.
Pierwszy dzień (7 listopada) to spojrzenie w „marketingową przeszłość”, czyli prezentacja najlepszych case studies marketingu 360° z ostatnich miesięcy. Przedstawione zostaną m.in. kampanie, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
7 listopada w programie m.in.:
- Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje!
Barbara Kierdelewicz (Unilever), Żaneta Szysz (Mindshare Polska)
- Jak zmierzyć wszystkie punkty styku? – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse
Piotr Zapała (Orange Polska), Norbert Mazur (Reprise)
- Interaktywna przymierzalnia adidas – jak doświadczenia, które dostarczamy konsumentowi, wpływają na interakcje z daną marką?
Paulina Olender (adidas), Magdalena Szoll-Wieczorek (Posterscope Polska)
- Niestandardy na rynku reklamy kinowej
Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds)
- Direct Mail?! „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”
Marcin Rzeczkowski (H2H.tech), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)
- Druk nie umiera, jest pełen energii, dynamiczny – tak jak mobile i online jest już …digital
Bartosz Mateja (Prografix), Simon Lewis (HP INDIGO)
Drugi dzień (8 listopada) to spotkania z wyjątkowymi ekspertami, którzy przygotują uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. Gwarantowana ogromna dawka inspiracji i motywacji.
8 listopada na scenie:
- Wyścig techno-marketerów
Piotr Marzec (Google)
- Co ma zrobić marka z językiem?
Dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact)
- Masz tylko 2,5 sekundy na komunikację
Agnieszka Stelmaszczyk (Feno)
Forum to wyjątkowe spotkanie liderów branży marketingowej, którzy co roku znajdują tu wszystko, czego potrzebują do skutecznego działania i ciągłego rozwoju: najlepsze benchmarki, wyjątkowe inspiracje, fantastyczną atmosferę i możliwość nawiązywania relacji biznesowych. FMZ jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także nawiązywania nowych relacji biznesowych już od 10 lat!
Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl
Marketer + jest Patronem medialnym Forum Marketingu Zintegrowanego.