Jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, które od dekady jest źródłem inspiracji nie tylko dla marketerów.

Forum Marketingu Zintegrowanego to wydarzenie dedykowane osobom związanym z marketingiem, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji FMZ „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.
Pierwszy dzień (7 listopada) to spojrzenie w „marketingową przeszłość”, czyli prezentacja najlepszych case studies marketingu 360° z ostatnich miesięcy. Przedstawione zostaną m.in. kampanie, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
7 listopada w programie m.in.:
- Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje!
Barbara Kierdelewicz (Unilever), Żaneta Szysz (Mindshare Polska)
- Jak zmierzyć wszystkie punkty styku? – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse
Piotr Zapała (Orange Polska), Norbert Mazur (Reprise)
- Interaktywna przymierzalnia adidas – jak doświadczenia, które dostarczamy konsumentowi, wpływają na interakcje z daną marką?
Paulina Olender (adidas), Magdalena Szoll-Wieczorek (Posterscope Polska)
- Niestandardy na rynku reklamy kinowej
Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds)
- Direct Mail?! „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”
Marcin Rzeczkowski (H2H.tech), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- Druk nie umiera, jest pełen energii, dynamiczny – tak jak mobile i online jest już …digital
Bartosz Mateja (Prografix), Simon Lewis (HP INDIGO)
Drugi dzień (8 listopada) to spotkania z wyjątkowymi ekspertami, którzy przygotują uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. Gwarantowana ogromna dawka inspiracji i motywacji.
8 listopada na scenie:
- Wyścig techno-marketerów
Piotr Marzec (Google)
- Co ma zrobić marka z językiem?
Dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact)
- Masz tylko 2,5 sekundy na komunikację
Agnieszka Stelmaszczyk (Feno)
Forum to wyjątkowe spotkanie liderów branży marketingowej, którzy co roku znajdują tu wszystko, czego potrzebują do skutecznego działania i ciągłego rozwoju: najlepsze benchmarki, wyjątkowe inspiracje, fantastyczną atmosferę i możliwość nawiązywania relacji biznesowych. FMZ jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także nawiązywania nowych relacji biznesowych już od 10 lat!
Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl
Marketer + jest Patronem medialnym Forum Marketingu Zintegrowanego.