Wartości nagród i prezentów biznesowych już od dawna nie mierzy się ceną, tylko emocjami, jakie wywołują. Upominki, które sprawiają radość, powodują też, że marka jest lepiej kojarzona, a co za tym idzie – częściej wybierana przez klientów. Prezentem o wysokiej zawartości pozytywnych emocji jest voucher na przeżycie.

Vouchery można porównać do biletów umożliwiających realizację wybranej atrakcji, jednak bez wskazania konkretnej daty, za to z nadanym terminem ważności (12 miesięcy). To dobra alternatywa dla przedmiotów, których mamy w nadmiarze. To też lek na trudności związane z magazynowaniem i logistyką oraz obawy przed niedopasowaniem prezentu do grupy docelowej.
O jakich przeżyciach mówimy? Loty balonem i szybowcem, przygody na strzelnicy, off-road 4×4, skoki ze spadochronem, jazda szybkimi samochodami i gokartami, relaks w SPA, degustacje, kolacje – to tylko kilka propozycji z ponad 5 tys. atrakcji dostępnych w Katalogu Marzeń. Takie wyjątkowe doświadczenia sprawiają, że obdarowani długo pamiętają o podarunku i o firmie, od której go otrzymali.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Vouchery świetnie sprawdzają się jako prezent biznesowy, giftpack na eventach, alternatywa dla gadżetów, prezentów świątecznych i jubileuszowych m.in. dlatego, że zapewniają elastyczność wyboru. Poza voucherami na konkretne przeżycia w ofercie Katalogu Marzeń dostępne są pakiety przeżyć, z których obdarowany wybiera jedno do realizacji, oraz karty podarunkowe o nominałach już od 25 zł, które można wykorzystać do zakupu dowolnej atrakcji z oferty serwisu.
Zaletą voucherów jest również prostota i wygoda współpracy z dostawcą. Wiemy, że wszyscy pracują szybko i szukają rozwiązań kompleksowych, dlatego dajemy radę i realizujemy zamówienia nawet w jeden dzień, a tym samym zdejmujemy z marketera większość obowiązków związanych z brandingiem, wysyłką, logistyką i obsługą.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Aby otrzymać ofertę voucherów w formie przeżyć, która spełni oczekiwania, warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę. Na naszym blogu w artykule „Jak wybrać firmę oferującą vouchery na przeżycia? PRZEWODNIK” podpowiadamy, o co pytać dostawcę.
Na koniec zróbmy mały test: zapraszamy do zamknięcia oczu i wyobrażenia sobie, jak to jest lecieć balonem i podziwiać przepiękne polskie widoki, później czuć na plecach gorące kamienie i relaksować się podczas masażu w SPA, rozpoznawać zapachy i smaki różnych gatunków win podczas kameralnej degustacji. My się rozmarzyliśmy, a Państwo?
Życzymy spełnienia marzeń i zapraszamy do rozmowy: katalogmarzen.pl/b2b
Materiał partnera