Kolejni zaniepokojeni znajomi wysyłają mi link do dokumentu Netflixa „The Social Dilemma”. Odkrywają w tym filmie – podane w sensacyjny sposób – algorytmy, o których stale dyskutujemy w branży. Śledzimy ich zmiany z marketingowego punktu widzenia, bo wpływają na rezultaty naszych kampanii. Algorytm pozycjonowania wyników w Google’u, algorytmy ekspozycji treści na Facebooku, LinkedInie, Twitterze, TikToku. Niczym szaleni naukowcy poszukujemy Świętego Graala marketingu: kontroli nad umysłem konsumenta. A kiedy go znajdziemy, świat będzie nasz! (Tu rozlega się chichot przechodzący w głośny, niepowstrzymany śmiech, w którym pobrzmiewają nuty szaleństwa).
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Dylematy szalonego naukowca
Dylematy szalonego naukowca
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp