O skuteczności kampanii reklamowej w danym medium decydują różne czynniki. Na outdoorowym podwórku należą do nich: wybór typu nośników, formatu i konkretnych lokalizacji, liczba nośników i ich powtarzalność tworząca zasięg kampanii, czas trwania oraz sposób jej prowadzenia (np. zastosowanie teaserów – plakatów zapowiadających ciąg dalszy), pora roku, pomysł graficzny i jego realizacja. Wszystko jest ważne, wszystko się ze sobą wiąże i wszystko na siebie wzajemnie wpływa. Ale od początku.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zaplanować zewnętrzną kampanię reklamową, aby była atrakcyjna i skuteczna,
- co warto wiedzieć o outdoorze, zanim zabierzemy się za projekt graficzny i czy grafika w takiej reklamie ma w ogóle znaczenie,
- co można pominąć, a przy czym powinniśmy się upierać, projektując plakat do kampanii outdoorowej,
- o czym pamiętać, z czego można, a z czego trzeba koniecznie zrezygnować, prowadząc kampanię outdoorową.