Jak sprawić, aby dziecko pokochało Twoją markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze? Jak sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica, jak i do dziecka? Co wpływa na preferencje zakupowe dzieci? Jak zbudować lojalność wobec marki?
Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu, podczas której zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców.
Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 na czynniki pierwsze rozłożone zostaną kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. – W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica – mówi Joanna Czeladzińska, szef pionu e-biznes w Forum Media Polska.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jeśli Twoją grupą docelową są całe rodziny i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych, 27 maja weź udział w III Kids & Family Marketing Day: www.kids-family.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
[kreska]Pełny harmonogram konferencji:
- 09.45 – 09.50 – Uroczyste powitanie: Arkadiusz Widawski, Forum Media Polska i Marcin Maj, OS3 Group S.A.
- 09.50 – 10.30 – Po co rodzicom dziecięcy bohater? – Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, IQS
- 10.30 – 11.05 – Transmedia Storytelling – czyli o granicach cyfrowego świata w marketingu dziecięcym – Krzysztof Winnik OS3
- 11.05 – 11.50 – Jeśli nie telewizja to co? Marketing bezpośredni w komunikacji z dziećmi i rodzicami – Sebastian Błasiak, Laboratorium Komunikacji
- 11.50 – 12.25 – Od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online – Adam Szuda Faster&Better
- 12.25 – 13.00 – BAZGRANIE, czyli jak wspierać rodzica w rozwoju dziecka – Anna Sawa, Bazgroszyt
- 13.00 – 13.45 – Przerwa obiadowa
- 13.45 – 13.55 – Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda kształtowania publicznej odpowiedzialności biznesu – Krystyna Radkowska, ZwalczNude.pl
- 13.55 – 14.40 – Młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – Sebastian Umiński, Ogilvy & Mather
- 14.40 – 15.15 – Nie tylko kocyk – blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej – Maria Wolna Pasek i Jakub Pasek, oczekujac.pl
- 15.15 – 15.50 – Strategia promocji marek dziecięcych i dotarcia do matek w mediach społecznościowych, na przykładzie kampanii Tommee Tippee Polska – Agnieszka Jałowiec, Think Kong
- 15.50 – 16.25 – Dla każdego coś miłego – czyli strategia dotarcia do segmentu parentingowego na przykładzie portfolio T-Mobile – Tomasz Szulkowski, MoBehave i Dominika Kosińska, T-Mobile Polska
- 16.25 – 16.30 – Uroczyste zakończenie
[kreska]III Kids & Family Marketing Day
Strona wydarzenia: www.kids-family.pl
Data: 27 maja 2015 r.
Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa
[kreska][opis]Relacja z 2. edycji Kids & Family Marketing Day[/opis]
[zrodlo]www.youtube.com/watch?v=AI9B0-nwGiA[/zrodlo]