Jak prawidłowo ocenić, które z dziesiątek czynników miały istotny wpływ na wynik akcji konsumenckiej, w jakie kanały wsparcia sprzedaży lepiej nie inwestować, a jakie wzmocnić? Co tak naprawdę spowodowało, że jedna aktywacja okazała się sukcesem, a druga, z pozoru podobna, nie zadziałała? W artykule prezentuję metodę modelowania ekonometrycznego, która pozwala uzyskać odpowiedzi na te pytania. Na końcu znajdziesz też miniporadnik, który pomoże Ci ocenić Twoje działania bez modelu ekonometrycznego.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie czynniki mogą mieć wpływ na wynik akcji konsumenckiej,
- jak analizować, w które kanały wsparcia sprzedaży warto zainwestować, żeby nie przepalić budżetu,
- jak wykorzystać modelowanie ekonometryczne w projektowaniu akcji konsumenckiej, aby zapewnić maksymalny zwrot z inwestycji,
- na co zwrócić uwagę przed podjęciem się modelowania i jakie dane są do tego potrzebne,
- jak ocenić swoje działania w ramach akcji konsumenckiej bez modelu ekonometrycznego.