Przez długi czas warunki budowania biznesu – a w konsekwencji myślenia o nim – były dosyć stabilne i relatywnie przewidywalne. Większość firm funkcjonowała w powoli ewoluującej rzeczywistości, którą z mniejszą lub większą skutecznością, ale ciągle jednak z pewną przewidywalnością można było prognozować. Potem nastąpiło szybkie przyśpieszenie. Jak się dopasować do dynamicznie zmieniających się realiów? Czy marki powinny zacząć działać zupełnie inaczej niż dotychczas?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak podczas tworzenia strategii dopasować się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości,
- jakie elementy myślenia nieklasycznego warto włączyć do kanonu metod marketingowych i jak to mądrze zrobić,
- na czym polega empatyzacja oraz dlaczego dobrze jest zostać nabywcą i użytkownikiem usług lub produktów, których będzie dotyczył proces koncepcyjny,
- co robić, żeby omijać tzw. biasy, czyli przyzwyczajenia ograniczające postrzeganie,
- dlaczego w procesie koncepcyjnym lepiej pracować w zespole niż samodzielnie,
- dlaczego należy zabijać swoje ukochane myśli po trafnej krytyce współpracowników.