W trakcie dekady pracy nad strategiami komunikacji marek osobistych na LinkedInie zauważyłem, że nie ma uniwersalnej ścieżki prowadzącej do sukcesu na tej platformie. Każdy z nas ma inne cechy osobowości, predyspozycje, cele i sposoby budowania relacji. To właśnie dlatego stworzyłem autorską metodę – 16 ścieżek rozwoju marki osobistej. W tym artykule przybliżę jedną z nich. Dowiesz się, jak kreować wrażenia bezpośredniego kontaktu, nawiązywać relacje i budować wpływową markę z wykorzystaniem formatu wideo na LinkedInie.

Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest metoda 16 ścieżek rozwoju marki osobistej,
- jak strategicznie podejść do wykorzystania formatu wideo na LinkedInie,
- jak świadomie rozpocząć transformację swojej komunikacji przez wideo – od fundamentów technicznych po taktyki angażowania odbiorców,
- jakie formaty wideo sprawdzą się w budowaniu marki osobistej na LinkedInie,
- jak włączyć odbiorców w swój przekaz i zachęcić ich do działania,
- jak mierzyć efekty działań i jakie realne rezultaty biznesowe osiągają eksperci.