W jaki sposób doszło do reaktywacji marki Kubota? Jaką metamorfozę przeszły kultowe klapki sprzedawane niegdyś na bazarach, a dzisiaj – w internecie? Jaka strategia stoi za sukcesem brandu? Jak firma prowadzi działania marketingowe i sprzedażowe? O czym powinni pamiętać właściciele i pracownicy e-commerce? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Joanna Kwiatkowska – wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży i co-founderka w Kubota S.A.

W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” Joanna Kwiatkowska odsłania kulisy reaktywacji legendarnej marki klapków Kubota i opowiada o wyzwaniach związanych z prowadzeniem e-commerce. Jeśli interesujesz się sprzedażą online, skutecznym marketingiem czy budowaniem strategii dystrybucji produktów w sieci, to ten program jest dla Ciebie. Odkryj tajniki sukcesu marki Kubota i zyskaj praktyczne wskazówki, które mogą pomóc Ci rozwijać sklep internetowy.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jak to się stało, że marka Kubota została reaktywowana,
- jakie są kluczowe założenia strategii marketingowej marki,
- jaka jest strategia dystrybucji produktów,
- jakie są największe wyzwania w prowadzeniu sklepu internetowego,
- jak marka podchodzi do content marketingu oraz współpracy z influencerami,
- jakie narzędzia i technologie Kubota wykorzystuje w działaniach marketingowych,
- które kampanie reklamowe marki okazały się najskuteczniejsze,
- za pomocą jakich wskaźników firma monitoruje i analizuje skuteczność kampanii,
- jaką rolę w e-commerce odgrywają działania PR-owe i jak je skutecznie prowadzić,
- o czym powinni pamiętać właściciele oraz pracownicy e-sklepów, którzy dopiero zaczynają przygodę z marketingiem online,
- jakie są obecne trendy w e-commerce i marketingu cyfrowym.
Gość: Joanna Kwiatkowska
Wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży i co-founderka w Kubota S.A. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, zwłaszcza w zakresie narzędzi e-commerce, social media, systemów zarządzania zasobami danych oraz analityki danych. Współautorka ponad 10 projektów informatycznych oraz filmowo-informatycznych o wartości prawie 50 mln zł (nabór NCBiR oraz RPO WŁ).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W 2018 r. współtwórczyni reaktywacji marki Kubota. W 2021 r. znalazła się na liście 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. W 2022 r. zdobyła wyróżnienie, a w 2023 r. nagrodę główną w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej „Dyrektor e-Commerce Roku” w kategorii Fashion.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?