Wchodzisz do sklepu z przekonaniem, że dokładnie wiesz, czego potrzebujesz. Wychodzisz z czymś zupełnie innym – i nawet nie zastanawiasz się dlaczego. Wydaje Ci się, że to była dobra decyzja, ale czy na pewno? Czy Twoje wybory rzeczywiście wynikają z racjonalnych przesłanek, a może raczej są efektem subtelnych mechanizmów psychologicznych, które wpływają na każdą osobę – niezależnie od tego, czy jest ona świadoma ich działania? Poznaj siedem mitów, które kształtują decyzje konsumentów i mogą być wykorzystane w strategii marketingowej.

Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego klienci wybierają produkty, które wzmacniają ich aspiracje itożsamość,
- jak bodźce zaprojektowane wsposób przemyślany wpływają na wybory klientów,
- dlaczego konsumenci najpierw kupują, apotem szukają uzasadnienia swoich wyborów,
- jak efekt czystej ekspozycji sprawia, że ludzie lubią to, co widzą częściej,
- co poza ceną definiuje dziś luksus ijak hiperpersonalizacja zmienia komunikację,
- dlaczego konsumenci odchodzą od FOMO na rzecz JOMO.