Zachowania klientów na przestrzeni lat ulegają diametralnym zmianom. To fakt. Faktem jest również to, że firmy już dawno porzuciły koncepcje marketingowe, w których skupiały się wyłącznie na produkcie, czy nawet – idąc dalej – na konsumencie, co było szczególnie istotnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw w dobie marketingu 2.0. Przyszedł czas, kiedy od organizacji wymaga się znacznie więcej – dzisiejsze przedsiębiorstwa muszą działać w sposób elastyczny, być inspiracją dla siebie samych i całego otoczenia. Konsumenci wybierają bowiem te firmy, które odzwierciedlają wyznawane przez nich wartości, oraz korzystają z tych produktów i usług, które są zgodne z ich aspiracjami i oczekiwaniami.

Z tego artykułu dowiesz się:
- o ewolucji, jaką przeszedł marketing na przestrzeni kilkudziesięciu lat,
- o tym, na co warto zwrócić uwagę, prowadząc firmę w nowej gospodarce,
- co wyróżnia marketing 3.0 od poprzednich koncepcji.