Marka MODIVO szturmem wdarła się na rynek szeroko rozumianej mody, wyznaczając przy tym zupełnie nowe standardy w całej branży. Na czym polega sukces brandu? Jaka tajemnica kryje się za jego niezwykłą popularnością?
Podstawa? Bogata oferta
Jeszcze kilka lat temu branża odzieżowo-obuwnicza wydawała się być przepełniona nowymi markami – począwszy od tych budżetowych, a kończąc na najbardziej ekskluzywnych. Wszystko zmieniło się, kiedy na rynku pojawiło się przedsiębiorstwo, które przyjęło sobie za cel realizację oczekiwań konsumentów każdego typu. T-shirty Nike, koszule Calvin Klein oraz polo Ralph Lauren na MODIVO dostępne są w asortymencie jednego sklepu, co świadczy o tym, że działania mające za zadanie dotarcie do zróżnicowanych potrzeb miłośników mody zostały zainicjowane na ogromną skalę.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
To właśnie w tym miejscu produkty skierowane do pozornie odmiennych grup odbiorców są wykorzystane do nadrzędnego celu, jakim jest stworzenie kompletnej listy odzieży, obuwia i dodatków najwyższej jakości. Sam asortyment to jednak jeden z wielu komponentów finalnego sukcesu, którym marka może się poszczycić pomimo zaledwie kilku lat obecności na rynku.
W jaki sposób MODIVO zdominowało polski rynek? Kilka słów o marketingu
Renoma, jaką zdobywa konkretna firma, opiera się z reguły na kilku podstawowych czynnikach. Zalicza się do nich jakość usług, obsługę klienta na najwyższym poziomie oraz stopniowe budowanie pozytywnego wizerunku marki. To właśnie pod względem ostatniej z wymienionych kwestii MODIVO może stanowić wzór do naśladowania dla innych przedsiębiorstw – marka ta bowiem dociera wszędzie tam, gdzie pojawia się zapotrzebowanie na produkty premium.
Budując od zera świadomość Polaków na temat firmy, sklepy MODIVO zachowały balans pomiędzy przystępnością cen a dostępem do dóbr materialnych. Nie ma tu bowiem mowy o stosowaniu krzykliwych banerów i przyciąganiu klientów promocjami, które w rzeczywistości nie mają nic wspólnego z oszczędnością. Zamiast tego MODIVO z szacunkiem podchodzi do miłośników mody, dając im prawdziwy luksus bez wywierania na odbiorcach szkodliwej presji.
Marka inne niż wszystkie? MODIVO
Właśnie rozsądek i umiar wydają się być cechami, które najlepiej definiują ideę marki. MODIVO staje w opozycji do niektórych współczesnych środowisk świata mody, w których pojęcie zrównoważonego rozwoju już dawno przestało mieć jakiekolwiek znaczenie. Cechę transparentności można bowiem znaleźć nie tylko w samym asortymencie – w sklepach stacjonarnych oraz na platformie internetowej i aplikacji mobilnej – ale też w działaniach marketingowych.
Reklama dla każdego przedsiębiorstwa jest jednym z niewielu sposobów dotarcia do konsumenta, ale w przypadku multibrandu MODIVO próżno szukać tutaj nieuczciwych zagrywek i sztuczek psychologicznych. Dodając do tego nowoczesne i ekologiczne podejście do prowadzenia biznesu można zauważyć, że motywem przewodnim marki stał się szacunek – nie tylko do człowieka, ale też i naszej planety.
Każde zakupy są niejako łańcuchem pokarmowym, na którego końcu ma znaleźć się nieświadomy niczego konsument. Warto zatem doceniać przedsiębiorstwa takie jak MODIVO, które kładą nacisk na partnerskie podejście do całego procesu i obdarzenie klientów zaufaniem, będącym w XXI wieku niezwykle rzadkim zjawiskiem w sektorze usług.
Materiał reklamowy partnera