Zrozumienie, jak działają ludzka uwaga i emocje, pozwala tworzyć kreacje zdolne do zatrzymania scrollu, wzbudzenia ciekawości i pozostania w pamięci. Mózg reaguje na nowości, sprzeczności i opowieści – to mechanizmy ewolucyjne, które możesz dziś świadomie wykorzystywać w projektowaniu promocji. Sprawdź, jak tworzyć komunikaty i kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę klientów, lecz także budują w nich poczucie więzi z marką, a Tobie pozwalają skutecznie sprzedawać.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak działa mózg w otoczeniu promocji,
- czym jest doomscrolling i jak mózg przyswaja negatywne informacje,
- jak działa teoria kodowania predykcyjnego (predictive coding) Karla Fristona,
- czym jest zjawisko tzw. transferu cechy i jak je wykorzystać w projektowaniu opakowań,
- jak wykorzystać popkulturowe IP i kody kulturowe w komunikacji promocyjnej marki,
- jak poprzez opowiedzianą historię aktywować pozytywne emocji i wspomnienia,
- dlaczego warto łączyć autorytet z bliskością i wiarygodnością.




