Czy można jednym krótkim tekstem ocalić upadającą firmę? Jednym krótkim zdaniem wywołać rewolucję? Jednym słowem doprowadzić kogoś do furii? Tak! Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę… To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest zachłanne pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Miliardy bodźców niweczą wszystkie wysiłki marek, łącznie z reklamą natywną. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś zdecydowanie za mało.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest cybersemantyka i jak działają jej mechanizmy,
- co ma wpływ na odbiór treści przez odbiorców w internecie,
- jak krok po kroku przeprowadzić analizę semantyczną i leksykalną tekstu reklamowego,
- jak konstruować argumentację w komunikacie,
- jak w praktyce stosować modele cybersemantyczne.